Case med 'Ufiltreret'

Magasin - Sociale Medier - Hjemmeside

Carla Mickelborg på forsiden af Ufiltreret
Nikolaj Stokholm på forsiden af Ufiltreret

OM UFILTRERET

  • OPSTART I 2019
  • FØRSTE UDGAVE UNDER NAVNET ‘RECESS’
  • UDGIVES PÅ 5 DANSKE ERHVERVSAKADEMIER
  • UDGIVES BÅDE FYSISK OG ONLINE
  • 2 UDGIVELSER PR. AKADEMI HVERT ÅR
"Det har virkelig givet akademiet noget ekstra at have sit eget, tilpasset magasin. De studerende har taget imod det med åbne arme."
anbefaling
Anbefaling 1
Designer

ET BLAD MED
VÆRDIER

BESKRIVELSE

Ufiltreret er et magasin der udgives 2 gange årligt i forbindelse med studiestart.
De er udviklet i samarbejde med Erhvervsakademierne for at sikre relevans for de studerende, og der hvor de befinder sig i livet.
Hver udgave har en kendt personlighed på forsiden, der på hver sin vis deler ud af de erfaringer, de har gjort sig i livet.
Bladet fungerer derfor som en alternativ måde for akademierne at nå ud til de studerende med information og inspiration, hvilket har været med til at styrke kommunikationen til de studerende. 

Eksempel på blad udfoldet

ET BLAD MED
VÆRDIER

Magasin med Mahamed Habane
Kevin Mensa forside og artikel
NS
blade lagt på hinanden

FOKUS
PÅ DET
FLOTTE

Vores grafiker sørger for at udforme et visuelt pænt online
og trykt medie, som dine kunder eller læsere tager med hjem til stuebordet.  

SAMARBEJDSPARTNERE

sKAL VI SKABE DIT MEDIE?

Se hvilke produkter vi kan tilbyde for din virksomhed.